  • Data: 2010-05-06 21:14:39
    Temat: Re: pracodawca pyta o zatrudnienie w innych miejscach
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-05-2010 22:20, Jotte pisze:
    > W wiadomości
    a.googlegroups.com BK

    > Najpierw leczy się groźniejszą chorobę. Potem lżejsze.

    Ładnie brzmi, ale jako generalna zasada się nie sprawdza, zawsze trzeba
    ocenić konkretny przypadek. Zapytaj jakiegoś lekarza.

    A poza tym co sugerujesz - rozwiązanie sejmu czy może niepłacenie posłom?
    Jeżeli pierwsze - to co w zamian? Król? Rada starszych plemienia?

    A drugie - zatęskniłbyś za rozmiarami dzisiejszej korupcji i ulegania
    lobbingowi.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813