    Date: Wed, 13 Oct 2010 13:18:22 +0200
    From: kulf0n <k...@b...adresu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pracodawca kręci

    Nixe wrote:
    > "kulf0n" <k...@b...adresu> napisał

    > Wezwanie do zapłaty. Pozew cywilny.

    > Można, ale nie poprzez sąd pracy, tylko sąd cywilny.

    Dzięki. Mam jeszcze pytanie: czy jeśli sprawa wyląduje w sądzie to czy
    wystarczy, że przedstawię świadka, że przychodziłem do pracy i
    wykonywałem obowiązki czy tez powinienem przedstawić coś jeszcze? Chodzi
    mi o to, że w sumie każdy z ulicy mógłby powiedzieć "ten pan powiedział,
    że mnie zatrudnia, umawialiśmy się tak a tak, a teraz po miesiącu mi nie
    zapłacił i nie podpisał ze mną umowy". Czy pozwany może się w jakiś
    magiczny sposób wywinąć z tego, wszystkiemu zaprzeczyć i sąd da mu wiarę?

    kulf0n