  • Data: 2010-10-13 16:25:16
    Temat: Re: pracodawca kręci
    Od: kulf0n <k...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Icek wrote:
    > i to juz jest pieniactwo
    > Icek

    Czy mógłbyś rozwinąć temat? Kilka osób tutaj poradziło i uświadomiło mi
    kilka spraw związanych z moją sytuacją. Urzędnik również podał konkretne
    czynności do wykonania w razie czego. Ty natomiast w jednym z postów
    najpierw mi insynuujesz, że łatwo uznam go za oszusta, dalej coś o
    wróżeniu, współpracy i racjonalnym wytłumaczeniu. Czy u podstaw tego
    leży przekonanie, że nie próbuję zrozumieć o co chodzi, że nie
    współpracuję itp?

    Co mam jeszcze zrobić twoim zdaniem? Ile czekać? Konkretnie poproszę,
    przynajmniej tak konkretnie jak Nixe, mvoicem i urzędnik, z
    których to porad uzyskałem obraz sytuacji i możliwości działania.

    kulf0n