    Date: Wed, 13 Oct 2010 12:55:19 +0200
    From: kulf0n <k...@b...adresu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pracodawca kręci

    Nixe wrote:
    > "kulf0n" <k...@b...adresu> napisał

    > Dlaczego uważasz, że krętacza? Czy nie zapłacił Ci za wykonaną pracę?
    > Bo sam fakt braku podpisanej umowy (zwłaszcza jeśli to umowa na zlecenie) o
    > niczym jeszcze nie świadczy - zawarliście przecież umowę ustną i to również
    > się liczy. Krętaczem będzie jeśli nie dostaniesz wynagrodzenia.

    Czy sugerujesz, że powinienem czekać do końca okresu umowy? A wtedy co
    jak nie zapłaci?

    > A można wiedzieć po jakiego grzyba zdecydowałeś się tam pracować wiedząc, że
    > facet może być nie w porządku?

    No nie mogę. Mógłbyś przestać insynuować? Czy napisałem, że wiedziałem o
    tym wcześniej? Dowiedziałem się tego w trakcie. Gdybym wiedział
    wcześniej to może moja decyzja byłaby inna i w ogóle nie zawracąłbym
    sobie głowy aplikowaniem.

    > Nie, ponieważ umowa zlecenie nie jest umową, którą zajmują się sądy pracy.
    > To umowa cywilnoprawna, więc nie podlegająca pod KP.

    Dzięki. Czyli ogólnie nie można komuś takiemu nic zrobić, tak?
    Przychodzę na rozmowę kwalifikacyjną, zostaję przyjęty, umowa "jutro
    jutro" i jak nie podpisze ze mną a ja pracuję przez miesiąc to co wtedy?

    kulf0n