  • Data: 2006-06-27 11:28:40
    Temat: Re: pozew/nakaz zaplaty - szczegoly
    Od: H...@a...com (Helloy) szukaj wiadomości tego autora

    viktig <v...@w...niespamuj.pl> wrote:

    > dokumenty poswiadczone musza byc za zgodnoac z oryginalem. poswiadczenie
    > moze byc dokonane przez radce prawnego, adwokata lub notarialnie
    >
    > koszty procesu to koszt niezaplaconej faktury, lub dodatkowo utracone
    > korzysci jesli takie sa....

    To chyba jednak nie to...to jest wartosc przedmiotu sporu.
    Co do samego poswiadczenia notarialnego, to koszt poswiadczenia
    wszystkich dokumentow przekroczy wartosc faktury, stad pytanie,
    czy poswiadczyc moge sama fakture, czy kazdy dolaczony papier (np.
    kopie pocztowych dowodow nadan) ?

    Inna istotna kwestia jest rozroznienie postepowania nakazowego
    i upominawczego. Kiedys - chyba - na formularzu
    zaznaczalo sie odpowiednia kratke. Teraz na formularzu
    takiej opcji brak. Domyslnie jest teraz upominawcze,a
    o nakazowe ewentualnie wnioskujemy w rubryce "inne wnioski" ?

    Inne wnioski - mysle o wpisaniu prosby
    o rozpatrzenie sprawy pod nieobecnosc pozwanego i powoda.

    Niejasna jest takze kwestia wyciagu z ewidencji dzialanosci -
    musze dolaczyc swoj i dluznika jako zalaczniki ?
    Jesli tak, to jak sie to ma do notarlianie potwierdzonego odpisu -
    przeciez oryginalu wpisu dluznika nie mam...

    Na koniec trywialna kwestia oplat - koszty procesu place w okienku
    podawczym (te 2% / 4 lub 2%) ?

    Helloy