  • Data: 2006-06-27 16:07:46
    Temat: Re: pozew/nakaz zaplaty
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Helloy" <H...@a...com> napisał w wiadomości
    news:1hhlr78.9ffib35b45zyN%Helloy@at.com...

    > To jak w koncu jest - ktos inny napisal,ze wystarczy samo ksero.
    > Diabel tkwi w szczegolach :)

    Jeśli wszyscy robią taki dopisek, to po coś to robią. W ten sposób
    poświadczasz, że ksero jest zgodne ze stanem faktycznym. Czyli z nic nie
    znaczącej kartki stają sie dowodem, za którego prawdziwość poręczasz.
    Wszyscy (radcy prawni) tak robią ja, też tak robiłem i sądy były zadowolone.
    Nie wiem czy wystarczy samo ksero, na pewno wszystkie odpisy pozwu muszą być
    podpisane. Lepiej zrobić taką adnotację i mieć spokój, niż uzupełniać pozew
    w terminie późniejszym. W końcu taka deklaracja nic Cię nie kosztuje.