  • Data: 2007-11-15 14:35:49
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Steel wrote:

    > Z tego co mi sie wydaje nie moga odebrac ci zrodla zarobku.

    Jasne, że mogą. Mogą nawet do więzienia wpakować - jeśli obrażenia były
    dość poważne.

    > Z tego powodu odbieraja zawodowym kierowcom ciezarowek czesto uprawnienia
    > kat B ale ciazarowka maga nadal jezdzic.

    Jeśli osobnik np. kierował osobowym "pod wpływem" a sąd miał dobry humor
    i chciał wykazać się litością.

    > a wchodziles w zakret z wieksza predkoscia?

    Kiedyś widziałem takiego kapelusznika... Jechał maluszkiem, klapki na
    oczach, przy wyjeżdżaniu z podporządkowanej w ogóle nie patrzył i
    pierwszeństwo wymusił. Jechał cały czas z tą samą prędkością - właśnie
    jakieś 40km/h. Na prostej, na zakręcie - jakby miał tempomat...