  • Data: 2007-11-15 18:56:05
    Temat: Re: potrącenie rowerzysty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:fhi2av$k8c$9@inews.gazeta.pl...

    > Twój tok rozumowania jest zupełnie bezsensowny. Żaden przepis nie
    > upoważnia nikogo do "walenia" w kogokolwiek. Idąc Twoim tokiem
    > rozumowania, to zawsze była by wina tego kierowcy, który uderzył
    > przodem, co jest oczywistą bzdura. Gdyby nasz pytający widział rzeczoną
    > rowerzystkę na długim odcinku drogi jadącą nieprawidłowo (czyli przy
    > bardzo szerokiej jezdni, gdyby ona przecinała ja nieprawidłowo) i
    > zamiast hamować włączył klakson i w nią uderzył, to faktycznie można by
> [...]

    właśnie o to się rozchodzi. Czy widział i czy zrobił wszystko, żeby
    widzieć, że nikgo nie ma.
    Nie przekonasz mnie, że skręcając w lewo nie widzisz rowerzysty jadącego
    po chodniku po twojej lewej stronie równolegle do ciebie lub tym
    bardziej z naprzeciwka.
    Argumentami "za" mogą być noc i brak świateł. Bo na pewno nie tłok, i to
    że rowerzysta nagle wyskoczył z tłumu wolniej idących przechodniów.