  • Data: 2007-11-15 20:21:58
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Steel wrote:

    >> To był CHODNIK. I dojazd do posesji.
    >
    > autor watku napisal:
    > "jechała chodnikiem i przecinała drogę
    > dojazdową w którą ja wjerzdzałem"

    Jak dla mnie to wygląda na dojazd do posesji...

    > dla mnie przejezdzala przez ulice w takim wypadku...

    Jeśli był to dojazd do posesji, to de facto nie była to droga.

    W sumie faktycznie ciężko na 100% stwierdzić bez dokładnego obrazu
    sytuacji. Niemniej jednak - znając zachowanie przeciętnego kierowcy na
    drodze - obstawiam jednak winę kierującego samochodem.

    [ciach]

    > moment... jesli jechala na rowerze w momencie rozpoczecia wykonywania skretu
    > przez autora mogla jeszcze nie byc na drodze czy nawet byc dosc daleko od
    > jej krawedzi!

    Jeszcze pytanie, jak szybko jechała - ja np. często poruszam się rowerem
    z prędkością "spacerową" - do 15km/h. Czyli mniej-więcej tyle, ile może
    truchtać dobry biegacz.