  • Data: 2007-11-15 15:04:22
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To był CHODNIK. I dojazd do posesji.

    autor watku napisal:
    "jechała chodnikiem i przecinała drogę
    dojazdową w którą ja wjerzdzałem"

    dla mnie przejezdzala przez ulice w takim wypadku...

    > To był skręt w lewo. Nawet gdyby to było normalne skrzyżowanie i
    > przejście dla pieszych, to jeśli samochód trafił w rowerzystę/pieszego
    > oznacza to, że rowerzysta/pieszy był już na tym przejściu.

    moment... jesli jechala na rowerze w momencie rozpoczecia wykonywania skretu
    przez autora mogla jeszcze nie byc na drodze czy nawet byc dosc daleko od
    jej krawedzi!
    Zgodzie sie ze ze pieszego bedacego juz na przejsciu nie mozna rozjezdzac,
    jednak wyglada na to ze rowerzystka wtargnela na droge.

    Jadac ze srednia predkoscia 15km/h w 2-3s pokonuje jakies 12m czyli
    szerokosc drogi!

    Steel