    From: Sebcio <s...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: potrącenie premii
    Date: Wed, 20 Jun 2007 16:37:20 +0200

    Jotte pisze:

    > Pomiędzy spotykającymi się prywatnie w czasie wolnym od pracy ludźmi nie
    > istnieją zależności służbowe. Ludzie z klasą nie przenoszą spraw
    > prywatnych na grunt miejsca pracy ani odwrotnie.

    Raczej nie było klasą zachowanie autora postu, jakie przyczyniło się do
    jego napisania tegoż. Poza tym uśmiechem należałoby raczej skwitować
    twierdzenie, że impreza integracyjna organizowana przez pracodawcę jest
    absolutnie prywatną imprezą, od której "wara Wam, współpracownicy"...

    > Przy okazji masz nauczkę, że imprezuje się ze znajomymi, nie z szefami i
    > nie chodzi na żadne"imprezy integracyjne" po pracy.

    Jako szef mający szefa nie raz imprezowałem zarówno ze swoimi
    podwładnymi, jak i zwierzchnikami. Zawsze było miło i zawsze zbliżało to
    współpracujących ze sobą ludzi. Wszystko jest kwestią poziomu ludzi,
    którzy ze sobą spędzają większą część tygodnia. Właśnie dlatego gdyby
    chamski szef nadepnął mi na odcisk, zwolniłbym się z pracy. Gdyby to
    samo zrobił chamski podwładny, przestałby pracować w mojej firmie.

    Napisałeś że nie imprezuje się z szefami i nie bierze udziału w
    imprezach integracyjnych. To jest nieuprzejmość i kompletny brak
    koleżeństwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio