  • Data: 2006-02-01 22:35:51
    Temat: Re: poswadczenie nieprawdy!!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Marta K. wrote:
    > de facto mamy tu doczynienia z typowa umowa ustna,fakt faktem sady moga
    > podejsc do tego bardzo roznie, co juz wiem z wlasngo doswiadczenia:) wyroko
    > bywaja czasem bardzo zaskakujace.
    >
    > ps. jestes prawnikiem??:)

    Umowa o pracę w ciągu 7 dni ma byc zawarta na piśmie. Więc ten przypadek
    nie wchodzi w grę, bo nie jest to nowy pracownik.
    Wystawiony dokument ma poświadczać stan faktyczny na dzień
    wystawienia, a na dzień wystawienia poświadczał on nieprawdę.
    Muszę sprawdzić, ale przedłużenie umowy musi być na piśmie, a takowego
    nie ma.