    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: postrzelony rolnik
    Date: Sun, 19 Nov 2023 14:54:39 +0100
    <xwT4N.2945$Zi1.2244@fx13.ams1> <bg16N.39243$ni5.10168@fx09.ams1>
    <uja8m0$r17$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujac0c$u88$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujagc1$r16$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujb3lr$sfs$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujb3qi$vbs$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujb7su$sfs$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujc6au$vbr$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujcp55$sfs$6$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujcpmi$kp3$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujcvp0$sfs$9$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujd083$kp2$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujd0js$sfr$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujd11u$kp3$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <ujd2f7$sfs$11$RTomasik@news.chmurka.net>
    <ujd2t3$kp2$2$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 19.11.2023 o 14:40, Shrek pisze:

    > Ano były milicjant, z aktualnym kościelnym.

    Jakby popa wzięli do zespołu, to by Bóg kule nosił i ten młodzieniec by
    żył. Proponuje wniosek, że strzelać w sadzie do nierozpoznanego celu
    można tylko, o ile w zespole strzelającym jest osoba duchowna wznosząca
    modły7 do Boga. I musi ich być dwóch, albo trzech, by mogli strzelać.

    > No ale twierdziłeś że spierdalał bo kłusował. I że nie wiedział że
    > trafił człowieka. A teraz wyjeżdzasz z z wersją że świadomie do niego
    > strzelał. Weź się ogarnij;)

    A jeśli się pomyl;iłem. On tam badania naukowe prowadził i chciał
    sprawdzić, czy pocisk na 10 kilometrów doleci - doleciał!

    --
    (~) Robert Tomasik