  • Data: 2023-11-19 14:59:08
    Temat: Re: postrzelony rolnik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.11.2023 o 14:46, Shrek pisze:

    > Ogólnie nie każdy strzał (nawet nie każdy celny) się kończy śmiercią.
    > Nie wiem do czego dążysz.

    Ja próbuję z tych Twoich wycisnąć choćby kroplę jakiejś logiki. To Ty
    pisałeś o tym, że trzeba w oko trafić, by zabić. Te ne wiem, dlaczego,
    ale ufa m, ze skoro piszesz to, to dostrzegasz w tym jakiś sens, czy
    logikę.

    > Oczywiście że nie szukasz, bo takich nie ma.

    Oczywiście, ze nie ma. Co w tym odkrywczego?

    > Co ma wspólnego limit prawny 17J od tego że zarzucam ci bzdurę że zwykłe
    > pociski z karabinu latają na 10 km?

    Też nie wiem, ale skoro Ty uważasz to za ważne, to próbuję pojąć. Słabo
    mi idzie.

    > Dawaj linka do tych 10 km i nie pierdol:P

    To znajdź, ze nie dolecą :-)
    --
    (~) Robert Tomasik