  • Data: 2007-02-08 17:20:54
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > No to przecież napisałem, że w momencie skopiowania. Zrozum, że jedyną
    > stratą producenta jest strata klienta. Dokładnie taka sama strata, jak w
    > przypadku gdy klient wybierze konkurencję. To nie jest kradzież!

    Ty naprawde nie dostrzegsz roznicy pomiedzy korzystaniem z produktow
    innej formy a korzystaniem z produktow naszej firmy i nie placenie za to ?

    gratuluje

    > Bzdura. MS tworząc np. XP dokonał inwestycji. Ta inwestycja zwróciła się
    > już dawno. Teraz każda nowa kopia to czysty zysk.

    no chyab dosc logiczne ze musza zarpbic na tym, to nie fundacja , idac
    tym rozumowaniem merc powinien kosztowac tyle icze czesci potrzebne do
    jego wyprodukwoania.

    p.