  • Data: 2007-02-08 20:59:20
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent wrote:

    > Ty naprawde nie dostrzegsz roznicy pomiedzy korzystaniem z produktow
    > innej formy a korzystaniem z produktow naszej firmy i nie placenie za to ?

    Dostrzegam. Dostrzegam również różnicę między kradieżą, gdzie okradany
    traci fizyczną rzecz, a skopiowaniem cudzej pracy, gdzie 'okradany' nie
    traci nic.

    > no chyab dosc logiczne ze musza zarpbic na tym, to nie fundacja , idac
    > tym rozumowaniem merc powinien kosztowac tyle icze czesci potrzebne do
    > jego wyprodukwoania.

    Mercedes powinien kosztować tyle ile części i robocizna, plus marża. Tak
    samo oprogramowanie. Marża przy oprogramowaniu powinna być o wiele
    niższa, bo na mercedesa dostajesz gwarancję, no i jest konkurencja ze
    strony oprogramowania darmowego. Widziałeś darmowe Mercedesy? Albo
    chociaż Fiaty, żeby różnicę jakości zniwelować?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak