  • Data: 2007-02-09 11:29:16
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):
    > Re to: Sowiecki Agent [Thu, 08 Feb 2007 18:20:54 +0100]:

    > No dobra. Biorę sobie kupuję Win98 od kumpla. Używanego.
    > Za cenę jakąśtam. Znaczy - chcę mieć oryginał, i gdyby mi
    > kumpel nie sprzedał to kupiłabym w sklepie. Tak?

    to znaczy ze tak czy inaczej bys nabywaa ten soft, w przypadku win 98
    pewnie z drugiej reki, po co na sile probujesz naciagac oczywiste fakty?

    > Czyli w tym momencie M$ powinien mi tego kumpla ścigać za
    > poniesioną stratę - ponieważ kupiłam używkę od kumpla, to
    > M$ sprzedał tylko jedną kopię a nie dwie. Czyli jest już
    > o jedną kopię do tyłu :>

    nie, poniewaz uzytkownik ktory odsprzedal swoj legalnie nabyty
    egzemplarz od sprzedal, gdyby go skopiowal wowczas cos by bylo na rzeczy.

    P.

    ps.

    jak dla mnie eot.