  • Data: 2007-02-09 11:20:13
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tak.

    > Tobie się wydaje, że każda kopia jest od nowa indywidualnie pisana? ROTFL

    gdzie ja kurwa cos takiego napsialem, wskaz kretynie. A najlepiej
    poszukaj w stopce mojego posta.

    > Rany, ale ty jesteś głupi...

    ni ejest oddzielnie ale rzecza jasna jest ze jest pisana w zamiarze
    zarobku, wiec nie chodzi o to by sie zwroicly koszty ale by porgram na
    siebie zarobil, wiec trudno by cena - gdy koszty sa bardzo wysokie)
    wynosila 10 zl jeszeli mamy do czynienia z tak skomplikowanym programem.

    P.
    http://www.niesfornazyta.pl pierwszy czytnik for typu
    phpBB/phpBBbyPrzemo dostepny na platformy windows/linux