    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: porzadki i windows 98
    Date: Thu, 08 Feb 2007 12:00:21 +0100
    <eq55s4$43t$2@news.onet.pl> <eq56bv$gfd$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eq56dk$74b$1@news.onet.pl> <eq5792$iis$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <eq57ju$al9$1@news.onet.pl> <eq5cfs$2bi$2@inews.gazeta.pl>
    <eq5crd$uh7$1@news.onet.pl> <eq5dpk$7j9$1@inews.gazeta.pl>
    <eq7b59$lsi$1@news.onet.pl> <eq7cm6$nlp$1@inews.gazeta.pl>
    <eq9ogp$5o3$1@inews.gazeta.pl> <eqamlp$97a$2@inews.gazeta.pl>
    <eqatde$9t3$1@inews.gazeta.pl> <eqc170$q0$2@inews.gazeta.pl>
    <eqc72o$obq$1@atlantis.news.tpi.pl> <eqcbkj$dri$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@n...lechistan.com> <eqdhh8$f5$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@n...lechistan.com>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > No i m.in. o to chodzi - człowiek idzie po pirata,to bierze "komplet"
    > choć tak na prawdę używa jak wersję maksymalnie ubogą.
    >
    > Ale "straty" liczą jak za komplet...

    a to juz glupota tego ktory skorzystal, trudno by inaczej wyceniano
    straty przy wpadce.Przeciez jezlei wykorzystuje jeden prorgamz pakietu
    moze zakupic jego wersje oem, na allegro chodza po okolo 100 zl. Nie
    musi korzystac z najnowszej. A jak chcewiekszy zestaw moze za 300 dla
    studentow zakupic lub uzywac open office, on sie decyduje na konretny
    pakiet ktorego stworzenie wymagalo mase pracy i ktorego za okreslona
    kwote zgadza sie sprzedac producent. nikt nikogo do niczego nie zmusza.
    Niech sie tylko nie tlumaczy taka osoba walka z korporacjami, jest od
    strony moralnej zwylkym zlodziejem i teg nic nie zmieni.

    Ja tez jestem zlodziejem sciagajac mp3 chronione prawem, mimo iz prawo
    na to obecnie zezwala, nie przeciez bede palic glupa ze jest inaczej.
    Albo udawac ze nie wiem iz dany utwor na pewno nie jest rozpowszechaniny
    bezplatnie, bo to z reguly sie wie.

    > Bój się Boga - półtora giga? Do edycji tekstu?! (przypominam - była mowa
    > o pakiecie biurowym)
    >
    > Ja mam 768MB, celeronek słabszy od starego Athlona XP 1600 i 8MB kartę
    > graficzną (z dzieloną pamięcią) i gram sobie w Hitmana 2 :)

    piszesz o przyzwoitym :) ja sie slinie na accera z vista, wlasnie z 1,5
    giga, bo mama zamiar grac na nim spokojnie w gta San Andreas