  • Data: 2007-02-08 11:03:13
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kira napisał(a):
    > Re to: Sowiecki Agent [Wed, 07 Feb 2007 22:49:44 +0100]:

    > Ale ze swoimi trochę przesadzasz ;-) Jak ktoś nie ma forsy
    > to kupuje poleasingowce - czyli całkiem sensowny komputer
    > do pracy biurowej może sobie złożyć za circa 500-700zł.
    > Ten soft kosztowałby go ze 2x tyle co komp :P Tak że może
    > jednak nie kupiłby legalnego?

    jak ktos nie ma forsy nie kradnie xp a kupuje win 98 za 50 zeta na
    allegro lub instaluje linuxa nikt nikogo do niczego nie zmusza.
    Mentalnosc polakow jest taka ze przewidujac ewentualne koszty przy
    kupnie kompa nie wliczaja w to cene systemu a pozniej tlumacza sie
    wlasnie w taki sposob. :)

    > Kira (żeby nie być gołosłowną:
    > Compaq PIII733/10GB/128RAM + Philips 17'' Flat
    > - te sama sprzedaję za 442zł. Do 3.000 daleko...)

    ja pisalem o nowych. System takze mozeszzakupic uzywany taki jaki byl w
    danej konfigurcji uzywany (np win 98)

    P.