  • Data: 2014-06-01 00:43:01
    Temat: Re: porno - karanie za ogladanie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.05.2014 16:27, Robert Tomasik pisze:

    > I tu zaczynają sięwłaśnie schody.

    > Ten przepis jest pełen takich dziwnych problemów.

    Dlatego wg mnie karanie powinno być tylko krzywdzenie ludzi w tym zakresie.

    Same zdjęcia czy wręcz rysunki (choćby fotorealistyczne) nikogo nie
    krzywdzą.

    Poparłbym obowiązek ujawnienia źródła zdjęć (żeby ewentualnie krok po
    kroku dotrzeć do źródła i sprawdzić, czy postacie na zdjęciu nie zostały
    skrzywdzone), ale karanie za posiadanie zdjęć uważam za logiczny absurd.