  • Data: 2014-06-02 10:27:37
    Temat: Re: porno - karanie za ogladanie
    Od: n...@t...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 1 czerwca 2014 11:36:06 UTC+2 użytkownik Malpy i Delfiny napisał:

    > za rozpowszechnianie - kara, ok
    >
    > za nie usuniecie - kara, ok
    >
    > za posiadanie lub patrzenie - conajmniej kontrowersyjne

    Kara za patrzenie uważam za coś wyjątkowo głupiego.

    Trynkiewicz ze swoją nienormalnością jest mi zupełnie
    obojętny gdyby oglądając fotki ulżył sobie.
    Ale jak dobiera się do dzieciaków a do tego morduje je
    ze strachu przed opinią innych to już wiadomo.

    Również jak ojciec czy matka robi nagie fotki dzieciom
    na pamiątkę to też mi to lata.
    Ale jak jakiś sutener czy właśnie pedofil robi fotki
    obcym dzieciom to już uważam za krzywdę, nawet jak by się
    uśmiechały.

    A karę za patrzenie uważam za coś wyjątkowo głupiego
    i argumentacja, że patrzenie tworzy rynek jest zbyt
    miałkie. Karać za prawdziwe przestępstwa a nie za to,
    że ludzie mają oczy i cieszy ich nagość.

    Andrzej.