    From: Maciej Bebenek <m...@u...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polkomtel i 3 złote:)
    Date: Sat, 20 Nov 2004 12:50:20 +0100

    Użytkownik Wirtualna napisał:

    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...org> napisał w
    > wiadomości news:cnn96g$1i$1@inews.gazeta.pl...

    > słusznie, ale uprawdopodobniłem, że polkomtelowi (przedstawiony odcinek
    > pocztowy polkomtelowi) - zobacz jak umowa reguluje sposoby płatności - jest
    > poczta!

    § 13

    Sposób płatności

    1. Abonent zobowiązuje się do zapłaty rachunku telefonicznego w
    terminie do 14 dni od daty wystawienia rachunku na wskazany w rachunku
    telefonicznym rachunek bankowy POLKOMTEL.
    2. Za dzień zapłaty rachunku telefonicznego uważa się dzień wpływu
    należności na rachunek bankowy POLKOMTEL, wpłaty należności do kasy
    POLKOMTEL lub kasy wyznaczonych punktów sprzedaży.

    Pocztowa usługa wpłaty na rachunek bankowy nie jest usługą powszechna. O
    ile dobrze pamiętam, prawo do reklamacji takiej usługi ma tylko
    zleceniodawca.

    [...]
    > Zanim zaczniesz się przechwalać swoją wszechwiedzą nt. prawa
    > telekomunikacyjnego oraz ważności składanych oświadczeń, przejrzyj sobie
    > kapcia i zastanów się, co byś ty zrobił we własnej sprawie - dokonanie
    > ważnej czynności prawnej to żadna sztuka - w przypadku sytuacji spornej
    > sztuką jest dowód, o którym nie masz pojęcia.

    A sprawiedliwość można znaleźć w encyklopedii...

    Dla mnie jest to po prostu pieniactwo. Ale Ty wiesz więcej.

    M.