  • Data: 2004-11-20 11:59:39
    Temat: Re: polkomtel i 3 złote:)
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pawcio napisał:

    > To co to było?

    pismo, odpowiedź, cokolwiek. Nie chcę tu dywagować, bo koleżanka
    Wirtualna znowu sie przyczepi:-)

    > Czyli sugerujesz żebym napisał iż polkomtel mi napisał że nie
    > wpłynęła dana kwota, załączyc do tego ksero odcinka z poczty, złożyć
    > pismo , żądająć potwierdzenia że takie pismo złożyłem i czekać na
    > odpowiedź?Do kogo mam pismo kierować?Do naczelnika poczty w której
    > dokonałem opłaty?

    Z tego co pamiętam, chyba w dowolnym urzędzie, sa stosowne formularze
    reklamacji. Tylko nie daj sobie zabrać oryginalnego kwitka.

    > Sugerujesz żebym nie korzystał więcej z PP?:)DLACZEGO???:))))))))

    Bo tak! Tym bardziej mając stały dostęp do Internetu.... Są
    przyjemniejsze metody wydawania pieniędzy, niz opłaty pocztowe.

    M.