  • Data: 2004-11-20 16:34:02
    Temat: Re: polkomtel i 3 złote:)
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wirtualna napisał:

    > http://liwiusz.republika.pl/polkomtel/msr_mozna_bylo
    .html
    > (strona 4 od początku - pierwszy akpit)

    Chyba razczej str.5 i piąty akapit ;-)

    Sądzisz, że Zakład Gazowniczy (czy jak się to nadal nazywa) jezeli
    wystawia mi rachunki z adnotacja "płatne przez PP", weźmie
    odpowiedzialność za to, że wpłata nie doszła?

    > drugi link, to jak dla mnie oświadczenie operatora kierowane do ogółu -
    > powołałbym się na 384 i 385kc.
    > http://www.bok.plusgsm.pl/cgi-bin/rightnow.cfg/php/e
    nduser/std_adp.php?p_sid

    jakbys ten link przysłała w zjadliwej postaci.... http://tinyurl.com na
    przykład...

    > zdaniem większości na pl.misc.telefonia.gsm - w google ;)

    Tam to dzieci od logosów i melodyjek.... One wszystko wyguglaja :-)

    > A dla mnie polkomtel po prostu nie chce ruszyć d**y tylko twierdzi, ze nie
    > dotarło - nie jest skory również do przeprowadzenia jakiegokolwiek dowodu -
    > niech prześle ksero wyciągu ze swojego rachunku bankowego - to ok - a ty
    > chciałbyś, aby konsument przedsiębiorcy wierzył na słowo....

    Nie. Ja znam zarówno teorię, jak i praktykę. I wiem, ze o wiele bardziej
    prawdopodobne jest to, że niedysponentka PP pomyliła sie w przepisywaniu
    z kwitka do programu, niż to, że duży klient banku z masowymi
    płatnościami coś przegapił.

    A tak przy okazji - widziałaś kiedyś, jak wygląda wyciąg bankowy u
    takich klientów? :-)

    Cięzko Ci będzie w życiu.... Na jednym wygranym procesie daleko nie
    zajedziesz.

    M.