eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopolkomtel i 3 złote:)Re: polkomtel i 3 złote:)
  • Data: 2004-11-20 23:05:21
    Temat: Re: polkomtel i 3 złote:)
    Od: "Wirtualna" <w...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...org> napisał w
    wiadomości news:cno53a$f40$1@inews.gazeta.pl...
    > > 485 to wykaz dokumentów, stanowiących podstawę roszczenia o zapłatę -
    > > polkomtel nie ma zamiaru nawet przedstawić swojego stanowiska w sprawie
    a co
    > > dopiero któryś z przewidzianych dokumentów, wymaganych przez sąd do
    wydania
    > > nakazu zapłaty.

    > Czyli KPC. Wiesz, przyznałem juz się, że nie jestem prawnikiem,
    co do zasady ja też nie

    > ale tryb
    > postepowania przed sądem nieco sie różni od trybu wyjaśniania
    > niezgodności w rozrachunkach.
    nie kwestionuję tego - chodzi mi o totalny brak reakcji Polkomtel w tej
    sprawie - po prostu tak nam sie wydaje - a Abonentowi nie tylko sie wydaje,
    ale i ma dowod - niech wiec Polkomtel ruszy dupe i wykaze cokolwiek....

    > Z kolejnej strony - brałem udział w paru procesach z udziałem
    > największej spółki telekomunikacyjnej i zarówno poziom przygotowania
    > dokumetnów, jak i merytoryczny pełnomocników wołał o pomste do nieba. I
    > oczywistym jest, że te procesy wspomniana spółka przerżnęła, w zasadzie
    > na własną prośbę. Inna sprawa - nie działy sie one w Warszawie, a na
    > tzw. głębokiej prowincji.
    przeczytaj apelacje Polkomtel w sprawie MSR - ostania strona, gdzie
    Polkomtel podnosi zarzut, że nie jest prawdziwe stwierdzenie Sądu, że prawo
    nie definiuje pojęcia usługa... Zdaniem Polkomtel Sąd Rejonowy nie wziął pod
    uwagę PKWiU oraz .... uwaga... DECYZJI GUS - no comments... [tzn.
    skomentowane w odpowiedzi na apelacje]

    > ale do reklamacji na poczcie takie kwitki nie są potrzebne. Poza tym
    > zauważ, że wystosowanie listu poleconego tej treści przewyższa wartość
    > należności kilkukrotnie.
    pofatygowanie się klienta na poczte rowniez - nie widze powodu, dla ktorego
    abonent ma koszty ponosic, a operator nie.

    > czyli niezgodnie z KC. Wspomniana spółka juz poprawiła (też po paru
    > procesach).
    co takiego poprawili?

    > Nie dopuscili sprawy do UOKiKu. Maja lepszych prawników?
    nie, nawal pracy w Departamencie Polityki Konsumenckiej UOKiK spowodowal, ze
    moje powodztwo wyprzedzilo tok ich prac :)
    poza tym, UOKiK od poczatku wiedzial o mojej sprawie...


    p.
    W,



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1