  • Data: 2006-08-04 09:11:35
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Jak się ma w d* przepisy, to
    >
    > Czyli jeśli zmałałaś choć jeden przepis, mogę cię teraz zastrzelić? ;->

    jest łamanie i łamanie: jak przekraczam ogr. predkości o 5 km/h to nic sie
    nie dzieje (ale liczę się z możliwością wybulenia na mandat),
    ale gdy przekraczam np. o 50 to jestem potencjalnym mordercą

    > Haniuś... Jak on tę rowerzystkę potrącił, to już nie żył. Więc nie pitol.

    akurat czepiles sie jednego z powyzszych.
    Czemu przemilczales owo "prawie nie rozjechal policjanta"?

    > "Się"?

    ano "się". Bo to tak jak z mrówką, której się mówi: "mrówa, uważaj, walec", a
    mrówa na to: "a co mi tam waaaa..."

    > No i właśnie problem w tym, że policja popada czasem w skrajności - albo
    > ignoruje, albo popada w przesadną gorliwość. A to symptom niekompetencji.

    dokladnie.
    Jednak obywatel wykazujacy symptomy ignorancji kulawego prawa musi sie liczyc
    z tym, ze napotka "nie do konca kompetentnego funkcjonariusza", który zamiast
    wręczyć mu kwiatka, przestrzeli mu opony.
    Gdyby ow policjant wreczyl kolesiowi kwiatka, bylabym za tym, by wsadzic go
    (policjanta) do pudla. Jednak jesli uniemozliwil mu przejechanie jakiejs
    babci na pasach, to bije mu brawo.

    hania