  • Data: 2006-08-04 19:57:57
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:7qhaq3-85s.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Jasne, bo kaseta jest zamknięta na klucz a kierownik wyjechał na Bahamy.
    > Weź mi nie opowiadaj bajeczek.

    Wystarczy, ze nie ma informatyka z odpowiednimi uprawnieniami do systemu. teraz
    monitoring coraz częściej zapisują obraz cyfrowo. Poza tym w szanującej się
    firmie dostęp do nagrania ma tylko wyznaczona część osób, a czasem tylko
    właściciel. Czemu? Bo jakby mieli wszyscy, to pracownik sobie pójdzie i
    przeciągnie magnesikiem po tasiemce albo zrobi reset komputera.

    > W sumie jeszcze nie spotkałem policjanta bez komórki. Prędzej bez broni ;)

    Bez komórki? Oceniam, że pewnei gdzieś 10%. Ale ilu z nich mammożliwość
    odbierania MMS-ów? No i pomijam, że te komórki są prywatne. Raczej danych
    służbowych bym na nei nie wysyłał.

    > Pomijając taki detal, że jakieś bajeczki opowiadasz, to co ty równasz
    > odruchową ucieczkę z celowym morderstwem i kanibalizmem?

    I to, i to jest badzo niezdrowym odruchem.

    > Nie. Co było do okazania.

    I co to zmienia? Bo nie wiem, do czego zmierzasz.

    > Pistolet maszynowy jako broń długa? Np. taki mac10 albo mini-uzi długi? Bez
    > żartów...

    Tu już kłania się definicja broni długiej. Zwyczajowo jest to broń palna inna
    niż pistolet lub rewolwer(broń krótka). Znasz inną definicję?