  • Data: 2006-08-03 11:35:15
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    napisał w wiadomości news:easc8p$63t$2@inews.gazeta.pl...

    > acha i wez pod uwage ze wersja o ktorej piszezsz zgodnie z tym co twierdzi KGP
    > oraz ten policjant nie wchodzila w gre. (ptk 6)
    > chodzilo o strzelanie w celu ochrony swego zycia.

    Nie było mnie na miejscu tej blokady, tak więc swoją interpretację opieram na
    dostępnych w mediach informacjach. A tutaj drobny szczegół może być ważny. Co
    więcej przyjęcie, że policjant strzelał w obronie swojej osoby nie wyklucza
    wcale uznania, że gdyby nie musiał się bronić również miałby prawo strzelać do
    uciekającego w tej sytuacji.