  • Data: 2006-08-02 08:41:57
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    R2r napisał(a):

    > Ale ja nie odwiedzam bandytów i nie utrzymuję z nimi kontaktów
    > towarzyskich. Chyba, że mnie siła zaciągniesz. :->

    wlasnie sie dopusciles pomowienia.
    To popierwsze a po drugie nawet Ci sie w pale nie miesci ilu pojeb.
    ludzi jest w polsce. Byly przpadki ze koles przychodzil na policje
    starac sie o pozwolenie na bron a jako argument za podawal fakt iz
    sasiad go wkurza.

    > Niepotrzebnie przejaskrawiasz.

    nie przejakrawiam tylkpo wysuwam oczywiste wioski, nie mozna byc
    ignorantem w tak waznej sprawie bo do wielu nieszcesc dojdzie. ju znie
    wposminam o zabojstwach pod pretekstem obrony organizowanych przez grupy
    przstepcze. Bo jezlei beda miec wybor albo zabic i uciekac cale zycie
    albo tak zroganizowac morderstwo by wygladalo na obrone (a bedzie to
    banalnie proste) i w rezultacie by prokuratura nie wszczynala
    postepowania to jest raczej oczywiste ze wybiora to drugie

    Postępowanie wyjaśniające w przypadku
    > zejścia oczywiście powinno się odbyć, ale niekoniecznie z ciąganiem
    > broniącego się po sądach.

    ciaganie po sadach jest tylko wprzypadku przekroczenia granic, a nie w
    kazdym wypadku zejscia napadajacego. a jest to dlatego by prokurator
    nie decydowal o tym (na podstawie wytycznych ziobro) a niezawisly sad.
    Bo istnieje dosc realne ryzyko ze ktoregos razu ukreca leb morderstwu.

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl