  • Data: 2006-08-02 11:03:46
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    R2r napisał(a):

    > Ano choćby to, że kradnąc ów "kawałek" drutu spowodował u kogoś poczucie
    > zagrożenia mienia/zdrowia/życia.

    jezlei decyduje sie na taki srodek to musi to byc zagrozenie zycia,
    zdrowia, a nie samego mienia. Gdyby ktos probowal jej sie do mieszkania
    wedrzec uzycie pistoletu/strzelby bylo by w pelni uzasadnione.

    Przypominam: rzecz się działa w nocy na
    > odludziu, kobieta sama (albo z dziećmi jedynie) w domu i facet, który
    > odłącza jej prąd na słupie...

    a ona jak taka typowa gloupia amerykanska baba z filmow musi wyjsc i
    dokladnie zobaczyc co sie tam dzieje, nie rozbrajaj mnie

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl