  • Data: 2006-08-02 09:37:06
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > wlasnie sie dopusciles pomowienia.
    Jasne, to przeczytaj początek swojej wypowiedzi. Jak zakwalifikujesz to
    co Ty zrobiłeś? Bo ja tylko napisałem, że nie odwiedzam bandytów i nie
    utrzymuję z nimi kontaktów. Nigdzie nie napisałem, że nim jesteś Ty. :->

    > To popierwsze a po drugie nawet Ci sie w pale nie miesci ilu pojeb.
    > ludzi jest w polsce. Byly przpadki ze koles przychodzil na policje
    > starac sie o pozwolenie na bron a jako argument za podawal fakt iz
    > sasiad go wkurza.
    Dostał to pozwolenie? Tak z ciekawości pytam.
    A osoby psychicznie chore i do tego niebezpieczne powinny być przymusowo
    leczone, a nie wypuszczane przez prokuratorów na wolność. Ale takie
    prawo też może być pole do nadużyć, więc na pewno zaraz podniosły by się
    krzyki o ciągotkach do totalitaryzmu.

    > [...] o zabojstwach pod pretekstem obrony organizowanych przez grupy
    > przstepcze.
    No to szanowni prawnicy do roboty trzebaby się wziąć i skonstruować
    prawo tak, aby takie możliwości wyeliminować, ale nie opowiadajcie, że
    jest dobrze tak jak jest.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____