  • Data: 2006-07-29 09:37:13
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San napisał(a):

    > Relacja bliskich czlonkow reodziny tez zawsze jest obiektywna,
    > gratuluje.

    wale obie relacje wysuwam logiczny wniosek co do strzelanai do motocykla
    i biore pod uwage punkt 3. art 17 ktory okresla sposob uzycia broni.
    A takze stwierdzenie ze myslelismy ze to bandyta ktory napadl, czyli co
    by bylo gdyby byli pewni ze to nie on?
    nie strzelili by? CZyli nie bylo koniecznosci odparcia zamachu na zycie
    , zdrowie, czy wolnosc policjanta????

    Wysuwam tylko logiczne wnioski relacje obu stron mnie wala dopoki dopoty
    nie beda potwierdzone wariografem.

    koniec

    P.

    --