  • Data: 2006-07-28 14:44:46
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > po prostu nie wierze [...]
    Twoja sprawa w co wierzysz. Tylko, że Twoja wiara nie jest przyczynkiem
    do _obiektywnego osądu_.

    > sugerujesz ze on udawal bandyte?
    Nie sugeruję. Według opisu, na którym się opieramy albo był, albo
    udawał. Nie zatrzymał się do kontroli na blokadzie uciekał przed
    pościgiem - zachowywał się właśnie jak bandyta. O próbie staranowania
    nie wspomnę, bo zdajesz się ją kwestionować mimo, że w opisie
    stwierdzono takową.

    > TO urojenie policjanat ktory strzelal.
    Nie. To Twoje urojenie.

    > Gdyby on sie podszywal pod bandyte, udawal ze dokonuje przestepstwa itp
    Właśnie to według relacji robił - jak bandyta uciekający przed goniącym
    go wymiarem sprawiedliwości nie zatrzymał się na wezwanie _oznakowanego_
    patrolu (blokady) policji, uciekał przed pościgiem.

    > [...] nie wkladaj mi wiec w usta slow ktorych
    > nie napisalem
    Niczego nie wkładam Ci w usta. Nie schlebiaj sobie. ;-) Może zamiast się
    tak zacietrzewiać czytaj wolniej i uważniej.
    To co napisałem jest to _moje_ zdanie. Sądzę, że dużo bardziej
    obiektywne niż Twoje. Policja ma działać tak, aby to zwykli uczciwi
    ludzie czuli się bezpiecznie, a nie przestępcy (albo ci, którzy takich
    udają).
    Zatem powtarzam: przykre, że 21-letni chłopak nie żyje, ale sam jest
    temu winien. Chciał sobie "powalczyć" z policją i niestety poległ...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____