  • Data: 2006-07-28 15:05:43
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Ola" <qwerty> szukaj wiadomości tego autora

    > Miałaś kogoś z rodziny w WCzeKa, NKWD, SS albo Gestapo? Czy to tylko moje
    > nieodparte wrażenie?

    Nie. Chodzi o to ze podoba mi sie to jak wyglada policja oraz stosunek do
    niej w hameryce (ktorej swoja droga nie darze zbytnia sympatia). Tam policji
    sie kazdy boi i robi dokladnie to co mowi, tam nikt sie nie odwazy przeklnac
    na policjanta nie mowiac juz o podnoszeniu reki czy ucieczce. Kazda ucieczka
    przed policja konczy sie albo zabiciem danego delikwenta albo wiezieniem (na
    ladnych pare latek). I tak tez moim zdaniem powinno to wygladac w Polsce,
    myslisz skad sie biora te wszystkie bandy kibolskie ktore bija sie z
    policja? Gdyby do nich od razu strzelali bylby spokoj i nikt by sie nie
    wazyl na policjanta reki podniesc. To samo tyczy sie tego motocyklisty,
    myslal ze policja moze mu co najwyzej naskoczyc i niemile sie rozczarowal.
    Jestem za pelna odpowiedzialnoscia obywateli za ich czyny a nie kaczorowate
    prowadzenie za raczke kazdego kto sobie nie radzi.

    pzdr,
    grzech