  • Data: 2006-04-06 11:53:56
    Temat: Re: policjant ponad prawem!
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Patrze, patrze a tu m...@t...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > ;bodzio;
    _badzio_ a nie bodzio. o->
    > odp na twoje pytanie! w pierwszym (watku) opisalam
    > wystarczajaco ale ty niestety tego niemogles zrozumiec.
    Jak widac nie tylko ja nie moglem zrozumiec.
    > policja bezprawnie wtargnela do mieszkania, nie weszla normalnie juz
    > na samym wejsciu,policja nadluzyla swoich praw i pogwalcila moje.
    Co znaczy "naduzyla swoich praw". Co znaczy "zachowanie policjantow
    bylo straszne"? Ze co - otworzylas drzwi a oni ani me ani be tylko
    wparowali, rzucili Cie na podloge i skuli? Co oni mowili, jakie
    argumenty przedstawiali a jakie Ty?
    > info-niestety mam troche problem z jezykiem polskim,( ;bodzio jezeli
    > jeszcze nie rozumiesz to napisze tobie to po niemiecku..pozdrawiam!
    Ja sie nie czepial poprawnosci stylistycznej czy ortografii. Chodzi mi o
    sposob pisania. A tak sie sklada ze w miare regularnie czytam maile od
    Niemcow - wszyscy oni pisza normalnie, tzn do oddzielenia zdan uzywaja
    kropek a nie kazde zdanie od nowej linii i do tego od akapitu
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl