  • Data: 2006-04-06 12:35:51
    Temat: Re: policjant ponad prawem!
    Od: "Mario" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@t...pl> wrote in message
    news:1144301112.189616.50100@z34g2000cwc.googlegroup
    s.com...
    > niewiem co zrobic znalazlam sie w strasznej sytuacji,
    >
    > przed piecioma miesiacami,odwiedzila mnie policja,byla godzina
    > 05.30rano

    Z analizy wątku wynika że zaatakowałaś policjantów na służbie którzy zostali
    wezwani zostali do interwencji w czasie ciszy nocnej - bo w to że sąsiedzi
    czekali aż wrócisz nad ranem do domu żeby wezwać policję a funkcjonariusz po
    wejściu do mieszkania ugryzł cię w rękę nie uwierzę. Zostaniesz ukarana - i
    mam nadzieję że surowo. Gratutuluję spokoju policjantom - w innych krajach
    albo byś dostała porządnie pałą albo w najlepszym wypadku byłabyś
    aresztowana za czynną napaść na funkcjonariusza. A sądy teraz ponoć w takich
    sprawach pobłażliwe nie są.

    Mario