    Subject: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <p7gt86$n97$4@node2.news.atman.pl>
    <5a9c3093$0$31360$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5a9c4e92$0$1006$65785112@news.neostrada.pl>
    From: m <m...@g...com>
    Date: Mon, 5 Mar 2018 10:06:05 +0100

    > Jak nie był przewoźnikiem, to właścicielem. W czym problem? Zwracam
    > jedynie uwagę, na brak prawnej definicji słowa przewoźnik. Jest
    > "przewoźnik drogowy",le to niekoniecznie musi to samo oznaczać.

    Zwracam uwagę, że jak brak definicji przepisów, zaglądamy do tego co
    oznacza dane słowo. A PWN mówi:

    https://sjp.pwn.pl/szukaj/przewo%C5%BAnik.html

    przewoźnik
    1. <<osoba trudniąca się zawodowo przewożeniem osób lub ładunków>>
    2. <<przedsiębiorstwo przewozowe zajmujące się transportem osób lub rzeczy>>

    Robercie, ja rozumie że jest solidarność zawodowa, że piszesz pod
    nazwiskiem i koledzy czytają, ale naprawdę, przykro to co wypisujesz -
    kupy się nie trzyma próba usprawiedliwienia tego przeszukania. Ani na
    gruncie przepisów, ani na gruncie zdrowego rozsądku.

    p. m.