  • Data: 2018-03-04 23:23:33
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-03-18 o 23:17, T...@s...in.the.world pisze:

    > To po co sie bawil?

    Podobno w celu zwalczania karadzieży rowerów. Osobiście w to wątpię.
    Pewnie miał jakiś swój powód :-D

    > Ale dlaczego szukal wlasnie u rowerzysty?

    To tylko ten policjant może odpowiedzieć.

    > Dla mnie takie przeszukanie to strata czasu. Mojego i policji.

    Bo nie wozisz narkotyków, czy innych rzeczy zakazanych. Ja bym mu
    jeszcze pootwierał, że by było szybciej i tyle.

    > A ten policjant nie ma obowiazku podac numeru przelozonego?

    Telefonu? No chyba żartujesz :-D Przełożony by go zastrzelił.