    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja pomaga
    Date: Tue, 28 May 2024 17:24:29 +0200
    <hLx%N.4525$AQJ1.1424@fx11.ams1> <v1n62r$q80$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <q8nwlw18fzam$.51gnvfupucvo$.dlg@40tude.net>
    <v1t5v4$to6$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <23l80ubgd08r$.if80a3i2c8lm.dlg@40tude.net>
    <3cx0O.13488$ELC2.6273@fx12.ams1>
    <1...@4...net>
    <uiS0O.3490$ifn.99@fx05.ams1>
    <1v6lc0i3dl9na.1tm2n4j7u6svg$.dlg@40tude.net> <hxc1O.7$bREe.1@fx08.ams1>
    <1stfkynxx6dy7$.7wgojxfuq07x$.dlg@40tude.net>
    <v2pjoo$16n$2$RTomasik@news.chmurka.net> <v2q1p2$2ause$1@dont-email.me>
    <v2qpos$16m$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <Nda4O.14892$F3m5.7101@fx15.ams1>
    <v2rt9t$16n$13$RTomasik@news.chmurka.net>
    <zPQ4O.47343$4KKf.43308@fx13.ams1>
    <v32ire$16m$19$RTomasik@news.chmurka.net>
    <v32mku$3vq$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <v32opi$16m$23$RTomasik@news.chmurka.net>

    > Jak nie ma dowodów?

    Skąd wiesz że nie ma jak nie sprawdziłeś, bo umorzyłeś bo nie ma
    dowodów, bo nie sprawdziłeś, bo umorzyłeś, bo nie sprawdziłeś, bo
    umorzyłeś, bo nie sprawdziłeś, bo umorzyłeś?

    > To bywa i tak. Spróbuj ogarnąć, że organa ścigania
    > opierają się o dowody, a nie o domniemania.

    Wuj prawda. Ktoś zgłasza że stal samochód i nie stoi. Nie ma żadnego
    dowodu że popełnione przestępstwo - mogła straż odholować, mogła żona po
    prostu wziąć i pojechać, mógł klient zapomnieć gdzie zostawił. Jest
    tylko i wyłącznie domniemanie. I co - przyjmujesz zawiadomienie czy
    tłumaczysz że policja nie działa na podstawie domniemania?

    > Następny. jakie nowe? Nie wysłał i tyle. Co tu nowego może się znaleźć?

    Ty naprawdę chcesz propagować wizerunek dowcipowego milicjanta czy jak?
    Sam napisaleś, nawet zostawiłeś cytata (to zdanie powyżej zaczynające
    się od >>>) i pytasz mnie co napisałeś? To takiś test, dowcip, ukryta
    kamera, na mistrzów próbujesz się załapać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!