    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja pomaga
    Date: Fri, 24 May 2024 17:11:41 +0200

    > Jak włożył do skrzynki, to masz celowe działanie.

    Ale powie że nie włożył, albo że włożył bo tak mu było do kasy wygodniej
    zanieść i zapomniał. Dokładnie tak samo jak z oszustem nie wysyłającym
    towaru. I co?

    > Jeśli wazy zwykłe,
    > zamiast droższych malinowych, to może być po prostu błąd. Ba, ktoś w
    > samoobsługowym przełożył kilka malinowych na te zwykłe, a on wybrał
    > ładniejsze. nie jest ekspertem od pomidorów i nie zauważył. Dlatego też
    > monitoruje się sklep i w razie wątpliwości to sprawdza.

    Czyli się sprawdza a nie spuszcza na drzewo?

    > Z uporem i poświeceniem walczysz z bzdurą, którą sam wymyśliłeś.

    Ale to ty dzwonisz:P To nie ja wymyśliłem że oszustwo nie jest oszustwem
    jak gość powie że zamierzał wysłać, ale mu się nie chce.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!