  • Data: 2019-06-06 21:50:59
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.06.2019 o 18:20, J.F. pisze:

    > Ja sie tez nie znam, ale masz pacjenta, ktory traci przytomnosc,
    > moze wymiotuje, to na moj gust przyczyn moze byc duzo - m.in.
    > alkohol, narkotyki i dopalacze.

    Ja proponuję na tym poziomie ten fragment dyskusji skończyć. JA się nie
    znam. Ty sie nie znasz. Nie sądzę, byśmy doszli do jakiś konstruktywnych
    wniosków.

    > I toksykologii, jak sie okaze ze tomografia nic nie pokaze ? Czy
    > czekamy na wynik tomografii i podejmiemy dalsze akcje ?

    Dla celów sądowych wyniki toksykologi przychodzą po kilku~kilkunastu
    dniach. Nie wiem,, jak na potrzeby ratowania. Ale tak, czy siak to
    dłuższą chwilę trwa. Dlatego tak ważnym jest ustalenie w drodze wywiadu,
    co gość wziął.

    > Mowisz ? Byc moze, ale to kolejne minuty mijaja ...

    Była już nie raz o to wojna. Patrol stoi koło osoby, którą trzeba
    przewieźć do szpitala i pomimo tego, że pacjent chodzący, a szpital o
    2~3 minuty drogi zgodnie z przepisami czeka na karetkę, której nie ma
    akurat do dyspozycji i trwa to pół godziny. Rekord, jaki znam, to 40
    minut - ale to noc sylwestrowa akurat była. Nie mogą przewieźć strażacy,
    nie może Policja. Nawet za zgodą samego pacjenta.

    > Opinii bieglego nie czytales, z lekarka nie rozmawiales, co ona o
    > niej sadzi :-)

    Fakt, opieram się na komunikacie prasowym. Ale reszta też :-)

    > A sprawdzono tasery policjantow ? :-P

    O to właśnie. :-)

    > No jak po co ?
    > Mamy trupa i nie wiemy co sie stalo.