  • Data: 2004-08-28 20:58:10
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cgpg6d$2h3$11@inews.gazeta.pl...

    > uczestnicy napadu, nie zwolniliby by krzyknac zeby jewchali za nimi do
    > komisariatu :) Tak mi sie wydaje :)) PO za tym w takim porzypadku (nie
    > napad) jak pisalem, jazda z normalna szybkoscia.

    Żebyś się nie zdziwił. Po pierwsze sprawcy napadu po odjechaniu z miejsca
    napadu rzadko jeżdżą dalej rajdowo. {Przecież wiadomo, że po chwili ich
    wszyscy szukają. Mogą zmienić samochód, ale jak zaczną szarżować, to nic im
    to nie da, bo będą się rzucać w oczy. Najlepszy dla nich sposób, to wmieszać
    się w tłum. Prawda jest taka, że przy większym ruchu nie ma praktycznej
    możliwości zatrzymania ruchu.

    A co do krzyczenia, to przecież jedyna dla nich szansa często. Oczywiście,
    jak stoi jeden policjant, to mają się szansę przebić. Ale jak jest ich
    więcej, to takie pokrzykiwanie daje im szansę na to, ze policjanci się
    zawahają z otwarciem ognia.