  • Data: 2004-08-28 20:54:31
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:cgpg0c$2h3$10@inews.gazeta.pl...

    > a nie wiem, bo cos cicho ostatnio. Jakis czas temu twoerdzili ze nei
    > znaleziono kuli ktora zabila chlopaka, a skoro nie ma kuli nie mozna
    nikogo
    > oskarzyc, lekkie przegiecie uwazam.

    Nie masz racji. nie można nikogo skazać za to zabójstwo, bo trzeba by było
    udowodnić komuś winę. Nie można ich wszystkich skazać za to. Można za
    przekroczenie uprawnień tylko.

    > I jeszcze plotke puszcili w mediach ze
    > wykryto
    > ponoc u tych chlopakow sladowe ilosci amfetaminy we krwi.. ech..

    To słyszałem, ale nie wiem czemu piszesz o plotce. Nie słyszałem dementi.

    > Jestem ciekaw co bedzie z odszkodowniem, chca po 1 mln od lebka (w sumie
    2).

    Odszkodowanie wypłaci ewentualnie Policja, a nie policjanci.