  • Data: 2004-08-29 08:03:16
    Temat: Re: policja po cywilnemu
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości
    news:cgr9vk$16sd$1@news2.ipartners.pl...

    > Tylko spokojnie żądam okazania odznaki i wyjaśnienia, o co chodzi, bo
    > jedyną 'broń' jaką mam, to scyzoryk i nie mam ochoty go rzucać, bo się
    > jeszcze rozwali.

    Po raz kolejny utwierdzasz mnie w przekonaniu, ze rozmowa z Toba nie mam sensu.
    Policjant ktory Cie mierzy do Ciebie z broni, gdyz wczesniej widzial jak Ty
    dokonujesz rozboju przy uzyciu broni( pamietasz gonil sprawce i mysli ze to Ty) a Ty
    chcesz aby on pokazywal Ci legitymacje.Ok policjant schowa bron i wyciagniw z
    kieszeni legitymacje podejdze do Ciebie a Ty sobie ja dokoladnie obejrzysz i
    zanotujesz jego dane tak?
    Scyzoryka tez nie rzucisz.
    Bzdury piszesz.

    > Zakładam, że po psychotestach do służby jednak nie trafiają policjanci
    > mający tendencję do histeryzowania i popadania w amok bojowy ;)

    Taki jestes kozak przed monitorkiem komputera, a przekonany jestem, ze w sytuacji
    gdyby policjant celowal do Ciebie z broni nie bylbys taki mocny.

    > Są pewne granice i ciągle się upieram, że żądanie położenia się na ziemi
    > w przypadku kogoś spokojnie się zachowującego i idącego na współpracę -
    > w granicach godności człowieka - jest kompletnie nieuzasadnione.

    Ok. Nie wykonuj polecen.
    To Twoja sprawa.
    Twoje zycie i Twoje zdrowie.

    EOT.