    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja i plakaty
    Date: Fri, 11 Jun 2010 13:06:47 +0200

    RadoslawF pisze:

    > Statystyka nie jest moim jedyny argumentem.
    > Natomiast nie bardzo rozumiem dlaczego nalepienie czegoś na tablicy
    > ogłoszeniowej porównujesz do kradzieży lub dewastacji ?

    ale nalepienie czegoś na twoim aucie też nie powinno ci robić w takim
    razie różnicy, bo to też niektórzy oblepiają swoje samochody, by coś
    reklamować.

    > Nie odróżniasz tych czynności

    Bo to taka sama dewastacja. Przyjdę posprajuje Twój dom, przecież ściany
    tak czy inaczej są malowane. Więc skoro ty je malujesz, to ja je też ci
    pomaluje....

    > a może rozmawiam z dzieckiem ?

    Powinienem odwrócić to pytanie. Bo widzę że cały czas przekonanie Kalemu
    ukraść/zniszczyć - źle, Kali ukraść/zniszczyć - dobrze....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl