  • Data: 2010-06-15 17:43:17
    Temat: Re: policja i plakaty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-15 15:47, Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    > Więc naklejanie na Twoim samochodzie nalepek też może być co najwyżej
    > podstawą do żądania odszkodowania, Policji nić do tego.

    Tyle że naklejanie na samochodzie, nie koniecznie moim może zniszczyć
    lakier, naklejanie na słupie do tego przeznaczonym lakieru ani samego
    słupa nie zniszczy.

    > A to juz zależy od użytego kleju.

    Sugerujesz istnienie żrących klei które zniszczą taki słup ?
    A gdzie można takie kupić ?

    > Widzę, że nerwy puszczają kolejny raz widzę wypisujesz per "dzieciaku"...

    Nie potraktuje jako dorosłego osobnika wmawiającego mi niestworzone
    rzeczy w stylu zniszczenia słupa ogłoszeniowego przy pomocy swojego
    własnego ogłoszenia lub udowadniającego mi swoje zdanie porównując
    słup ogłoszeniowy do mojego samochodu.

    > Wiesz - dopóki będą ludzie z myśleniem takim jak Twój w naszym kraju
    > będzie burdel... O czystości bedziesz mógł jedynie pomarzyć, bo według
    > Ciebie, jeśli ktoś popełnia przestępstwo/wykroczenie, to Policja ma
    > działać wybiórczo... Żeby nie być posądzonym o to, że to na zlecenie
    > jakiejś firmy....

    Jeśli ktoś popełnia przestępstwo czy wykroczenie to policja powinna
    reagować. Ale jeśli reaguje tylko w obronie dużej firmy to sprawa
    jest co najmniej dziwna. I z czystością nie ma to nic wspólnego bo
    jak rozumiem mandat nie był za zaśmiecanie terenu.