  • Data: 2010-06-15 17:35:00
    Temat: Re: policja i plakaty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-15 15:36, Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    > Choćby używając niewłaściwego kleju, albo zaklejając jakieś inne
    > ogłoszenie.

    Zaklejenie czy użycie niewłaściwego kleju nie zniszczy słupa tylko
    plakat/ogłoszenie które zaklejasz. A to w przypadku dochodzenia
    czyichś praw przed sądem jest różnicą fundamentalną.

    > Nie służy do dowolnego oklejania, inaczej nie byłoby mandatu.

    Do dowolnego nie, tylko w miejscu do tego przeznaczonym na danym
    słupie.

    > Fantazjować to lubi ten, dla którego wszystko, co nie jego można używać
    > w sposób dowolny. Niszczyć, zanieczyszczać i że jemu to nie przeszkadza.
    > W ten sposób właśnie powstaje u nas bałagan.

    Nie uważam że wszystko dookoła co nie moje można niszczyć i zanieczyszczać.
    Ale też nie mylę niszczenia i dewastacji z nieautoryzowanym
    użyciem w sposób beztroski tak jak ty. I uważam że policja
    powinna zajmować się pilnowaniem porządku a nie występować
    w wąsko pojętym interesie właściciela słupa czy słupów
    ogłoszeniowych.