  • Data: 2010-06-11 15:11:09
    Temat: Re: policja i plakaty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-06-11 13:06, Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    > ale nalepienie czegoś na twoim aucie też nie powinno ci robić w takim
    > razie różnicy, bo to też niektórzy oblepiają swoje samochody, by coś
    > reklamować.

    Proszę dziecka, auto nie jest tablicą ogłoszeniową czy słupem.
    I naklejenie czegoś na nim może zniszczyć np. lakier.
    Więc całkiem inna klasyfikacja czynu.

    > Bo to taka sama dewastacja. Przyjdę posprajuje Twój dom, przecież ściany
    > tak czy inaczej są malowane. Więc skoro ty je malujesz, to ja je też ci
    > pomaluje....

    Dewastacja jest w sytuacji kiedy coś zniszczysz, naklejając ogłoszenie
    na słup czy tablice ogłoszeń nie niszczysz jej.

    > Powinienem odwrócić to pytanie. Bo widzę że cały czas przekonanie Kalemu
    > ukraść/zniszczyć - źle, Kali ukraść/zniszczyć - dobrze....

    Nie odwracaj kota ogonem, sam najpierw doczytaj różnicę między
    zniszczeniem czegoś a wykorzystaniem do własnych celów.