  • Data: 2005-05-26 16:50:47
    Temat: Re: policja a milicja
    Od: "Ami" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybacz to ja decyduję na jakie posty odpisuję, a na jakie nie.

    Ty decydujesz a ja kilka razy prosiłem, wiesz co to jest prośba? A tyle
    pisałes o kulturze........!

    > Ty na moje nie musisz.

    Nie musze i nie odczuwam takiej potrzeby. Odpisuję tylko wtedy gdy dotyczą
    mojej osoby.

    > Idź do lekarza i powiedz, żeby dał ci cos na uspokojenie, bo z nerwami u
    > ciebie kiepsko.

    No widzisz, jeżeli idę do lekarza to nie po to aby dyktowac mu co i na co ma
    mi przepisać bo to on jest lekarzem a nie ja.

    Napyskowałeś sie najwiecej a najmniej, a właściwie nic nie wniosłeś.
    Znalazłem juz interesujące mnie tematy więc muszę zajac sie przeniesieniem
    ich na papier.

    Mimo wszystko pozdrawiam i życze zdrowia

    Ami